Medarbejdere & job

Job på Hotel Propellen

----------------------------------------------------------------------------------------

Betjening og køkkenmedhjælper søges til weekendarbejde

Arbejdstider fra 6.30 - 11.00

Du skal være mellem 16 og 18 år, smilende og serviceminded.

Kontakt Jimmy eller Anette på 76 50 44 33 eller skriv til os på kok@propellen.dk

----------------------------------------------------------------------------------------

Souschef til receptionen søges

Da vores souschef i receptionen har valgt nye udfordringer, søger vi en ny energisk og engageret kollega til at indgå i et team, der pt. består af en receptionschef, en souschef, to receptionister, en elev samt to natportiere. Du skal håndtere mange forskelligartede opgaver, arbejde selvstændigt og indgå i vagtplanen med både morgen-, aften- og weekendvagter.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med receptionschefen, hvilket bl.a betyder, at du ved dennes ferie og fridage, har ansvaret for, at receptionen fungerer optimalt.

Som person er du ansvarsfuld, engageret, serviceminded, målrettet og selvmotiveret. Du er udpræget struktureret og har blik for detaljerne. Du motiveres af at ligge forrest, når det gælder kvalitet og service, du er fleksibel og altid i stand til at se muligheder og løsninger.

Receptionen varetager, ud over almene receptionsopgaver, alt fra værelsesbooking, selskabs- og konferencehåndtering til fakturering.

Kvalifikationer:
- Faglært receptionist eller flerårig receptions brancheerfaring
- Engelsk og tysk i skrift og tale
- Kendskab til Picasso bookingsystem, gerne både værelses- og konferencebooking
- Gensidig engagement og fleksibilitet
- Et positivt og smittende humør

Løn: Svarende til dine kvalifikationer.
Tiltrædelse: 1. december
Arbejdstid: 37 timer pr. uge.

Skriftlig ansøgning til Christina Bach-Vester, via post eller e-mail:
cbv@propellen
---------------------------------------------------------------------------------------

Medarbejdere

Hotel Propellen skabes af de mennesker der står bag det!
Medarbejderne på Hotel Propellen er nøglen til, at hotellets gæster trives og får en unik oplevelse. Derved er hotellets vækst og fremtid afhængig af medarbejderne!

På Hotel Propellen er vi i alt ca. 50 ansatte, fordelt i reception, konference, restaurant, rengøring, køkken, teknisk afdeling, administration og direktion.  

Vores størrelse gør at vi har mulighed for, at have et tæt kendskab til alle kolleger. Sammenhold og samarbejde på tværs af faggrænser er noget der vægtes højt på Hotel Propellen.

Via works-shops, tværfaglige møder og fantastiske sociale arrangementer arbejder vi målrettet, for at opretholde den gode stemning alle afdelingerne imellem.

Vi er alle lige vigtige i forhold til vores målsætning om, at yde en god, personlig og professionel betjening af vore gæster. Alle arbejdsfunktioner er vigtige, og vi er alle afhængige af, at vi alle yder vores bedste.

Stemningen er positiv og imødekommende. Vi har respekt for hinandens arbejdsopgaver og gør meget ud af, at lytte til kollegers behov og evt. forslag til forbedringer. Det er med til at give et positivt arbejdsmiljø.

Hotel- og restaurant branchen har ofte ry af at kunne være en hård arbejdsplads. Der føler vi at vi falder udenfor den gængse opfattelse
omkring branchen. Måske er det vores størrelse der hjælper med at bevare en næsten familiær stemning. I hvert fald er det en kendsgerning at der er en positiv ånd medarbejderne i mellem.


Vores ledelse er lidt udover det sædvanlige!
En ting er at døren altid er åben, hvis der er oplevelser, idéer eller private udfordringer der trænger til at blive lyttet til. Men en anden ting er, at
ledelsen altid er klar på at hjælpe alle steder i organisationen, lige fra selskabsservering, rengøring og borddækning til snerydning. Det understreger opfattelsen af, at vi alle er vigtige – og at alle
arbejdsfunktioner er lige vigtige.

Har du lyst til at vide mere om Hotel Propellen som arbejdsplads,
er du meget velkommen til at kontakte vores direktør og HR ansvarlig Birgitte Broch på tlf 75 33 81 33 eller