Icon

Job på Hotel Propellen

_______________________________________________________________________

Faglært tjener på fuld tid pr. 15/3 2016

Vi søger en faglært tjener med ambitioner, salgstalenter og evner til at være en del af vores dygtige tjenerteam.

Vores mål er at holde vores høje standard og løbende videreudvikle vores restaurant, hvor vi  tilbyder a la carte, take away, konferencer og selskaber. Vi tilbyder dig en alsidig hverdag, med et godt arbejdsmiljø og gode kollegaer.

Vi er en spændende arbejdsplads med ordnede forhold og god personale- politik. Arbejdstider er skiftende, men ifølge vagtplanen, den faste stab i restauranten består af 1 restaurantchef, 

5 tjenere og 3 tjenerelever. Vi har et moderne og kvalitetsbevist køkken “med en god tone”, vi sætter pris på den enkle medarbejder og vi arbejder ud fra virksomhedens værdier, som er:

-Tilfredse gæster
- Motiverede medarbejder
- Sunde økonomiske principper og grundlag

Vi hører meget gerne fra dig hvis du;

  • Er faglært med dansk svendebrev
  • Har overblikket i en travl hverdag
  • Fleksibel og omstillingsparat
  • Tager ansvar i dagligdagen
  • Har plads til humor
  • Er en god ambassadør for vores elever

Send en skriftelig ansøgning, samt CV til:

Restaurantchef
Michael Holdt
mh@propellen.dk · Telefon 75 33 81 33

EN GOD ARBEJDSPLADS – ER OGSÅ DIT ANSVAR

_______________________________________________________________________

 

Medarbejdere

Hotel Propellen skabes af de mennesker der står bag det!
Medarbejderne på Hotel Propellen er nøglen til, at hotellets gæster trives og får en unik oplevelse. Derved er hotellets vækst og fremtid afhængig af medarbejderne!

På Hotel Propellen er vi i alt ca. 50 ansatte, fordelt i reception, konference, restaurant, rengøring, køkken, teknisk afdeling, administration og direktion.  

Vores størrelse gør at vi har mulighed for, at have et tæt kendskab til alle kolleger. Sammenhold og samarbejde på tværs af faggrænser er noget der vægtes højt på Hotel Propellen.

Via works-shops, tværfaglige møder og fantastiske sociale arrangementer arbejder vi målrettet, for at opretholde den gode stemning alle afdelingerne imellem.

Vi er alle lige vigtige i forhold til vores målsætning om, at yde en god, personlig og professionel betjening af vore gæster. Alle arbejdsfunktioner er vigtige, og vi er alle afhængige af, at vi alle yder vores bedste.

Stemningen er positiv og imødekommende. Vi har respekt for hinandens arbejdsopgaver og gør meget ud af, at lytte til kollegers behov og evt. forslag til forbedringer. Det er med til at give et positivt arbejdsmiljø.

Hotel- og restaurant branchen har ofte ry af at kunne være en hård arbejdsplads. Der føler vi at vi falder udenfor den gængse opfattelse
omkring branchen. Måske er det vores størrelse der hjælper med at bevare en næsten familiær stemning. I hvert fald er det en kendsgerning at der er en positiv ånd medarbejderne i mellem.


Vores ledelse er lidt udover det sædvanlige!
En ting er at døren altid er åben, hvis der er oplevelser, idéer eller private udfordringer der trænger til at blive lyttet til. Men en anden ting er, at
ledelsen altid er klar på at hjælpe alle steder i organisationen, lige fra selskabsservering, rengøring og borddækning til snerydning. Det understreger opfattelsen af, at vi alle er vigtige – og at alle
arbejdsfunktioner er lige vigtige.

Har du lyst til at vide mere om Hotel Propellen som arbejdsplads,
er du meget velkommen til at kontakte vores direktør og HR ansvarlig Birgitte Broch på tlf 75 33 81 33 eller bb@propellen.dk