Medarbejdere & job

Job på Hotel Propellen

----------------------------------------------------------------------------------------

Tjenerelev søges

Vi søger en tjenerelev da en af vores elever er ved at afslutte sin uddannelse.
Vi er et alsidigt hotel med a la carte, take away, kursus- og selskaber, vi tilbyder en attraktiv stilling i et ungt team af medarbejder. Restaurantpersonalet består af restaurantchefen, 5 faglærte tjener og 2 tjenerelever.

Vi forventer at du er engageret, selvstændig, kreativ, motiverende og smilende.

Vi tilbyder en god personalepolitik og ordnede forhold.

Et udfordrende og spændende job på et moderne, kvalitetsbevidst hotel, i en virksomhed med gode personalegoder og hvor man sætter pris på den enkelte medarbejder.

Stillingen ønskes besat fra D. 1. September, samtaler afvikles løbende.

Send en skriftlig ansøgning til:
Hotel Propellen
Nordmarksvej 3
7190 Billund
Att: Michael Holdt
Mail: mh@propellen.dk ----------------------------------------------------------------------------------------

Receptionistelev

Vi søger en serviceminded receptionistelev til vores engagerede receptionsteam.

Gensidig engagement og fleksibilitet, et positivt og smittende humør og ansvarlighed for det daglige arbejdsmiljø

Vi tilbyder en god personalepolitik og ordnede forhold.

Udfordrende og spændende job på et moderne, kvalitetsbevidst hotel, i en virksomhed med personalegoder og hvor man sætter pris på den enkelte medarbejder.

Skriftlig ansøgning att. Christina Bach-Vester via post eller e-mail: cbv@propellen.dk

----------------------------------------------------------------------------------------

Medarbejdere

Hotel Propellen skabes af de mennesker der står bag det!
Medarbejderne på Hotel Propellen er nøglen til, at hotellets gæster trives og får en unik oplevelse. Derved er hotellets vækst og fremtid afhængig af medarbejderne!

På Hotel Propellen er vi i alt ca. 50 ansatte, fordelt i reception, konference, restaurant, rengøring, køkken, teknisk afdeling, administration og direktion.  

Vores størrelse gør at vi har mulighed for, at have et tæt kendskab til alle kolleger. Sammenhold og samarbejde på tværs af faggrænser er noget der vægtes højt på Hotel Propellen.

Via works-shops, tværfaglige møder og fantastiske sociale arrangementer arbejder vi målrettet, for at opretholde den gode stemning alle afdelingerne imellem.

Vi er alle lige vigtige i forhold til vores målsætning om, at yde en god, personlig og professionel betjening af vore gæster. Alle arbejdsfunktioner er vigtige, og vi er alle afhængige af, at vi alle yder vores bedste.

Stemningen er positiv og imødekommende. Vi har respekt for hinandens arbejdsopgaver og gør meget ud af, at lytte til kollegers behov og evt. forslag til forbedringer. Det er med til at give et positivt arbejdsmiljø.

Hotel- og restaurant branchen har ofte ry af at kunne være en hård arbejdsplads. Der føler vi at vi falder udenfor den gængse opfattelse
omkring branchen. Måske er det vores størrelse der hjælper med at bevare en næsten familiær stemning. I hvert fald er det en kendsgerning at der er en positiv ånd medarbejderne i mellem.


Vores ledelse er lidt udover det sædvanlige!
En ting er at døren altid er åben, hvis der er oplevelser, idéer eller private udfordringer der trænger til at blive lyttet til. Men en anden ting er, at
ledelsen altid er klar på at hjælpe alle steder i organisationen, lige fra selskabsservering, rengøring og borddækning til snerydning. Det understreger opfattelsen af, at vi alle er vigtige – og at alle
arbejdsfunktioner er lige vigtige.

Har du lyst til at vide mere om Hotel Propellen som arbejdsplads,
er du meget velkommen til at kontakte vores direktør og HR ansvarlig Birgitte Broch på tlf 75 33 81 33 eller