Medarbejdere & job

Job på Hotel Propellen

----------------------------------------------------------------------------------------

Er du vores nye GASTRO elev ???

Har du lyst til en uddannelse i vores køkken, hvor den ”hårde tone” for længst er uddød, hvor der i travle perioder også er plads til humor, kreativitet og særheder, og en arbejdsplads hvor du bliver udfordret indenfor vores segmenter a la carte, selskab, konference og take away.

Har du lyst til at være en del af teamet på 6 elever og 7 faglærte kokke, så har vi også nogle forventninger til dig:

  • Du ”brænder” for kokkefaget
  • Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt
  • Du er medvirkende til at skabe et godt arbejdsmiljø
  • Du møder til tiden – også i weekenden

Vi tør godt investere i dig – gør du ?? - så send din ansøgning til Jimmy Christensen eller David Borchardt på telefon 76 50 44 33 eller send din ansøgning på jc@propellen.dk

----------------------------------------------------------------------------------------

Vi har i øjeblikket ingen ledige stillinger, men du er altid meget velkommen til at sende en uopfordret ansøgning på

----------------------------------------------------------------------------------------

Medarbejdere

Hotel Propellen skabes af de mennesker der står bag det!
Medarbejderne på Hotel Propellen er nøglen til, at hotellets gæster trives og får en unik oplevelse. Derved er hotellets vækst og fremtid afhængig af medarbejderne!

På Hotel Propellen er vi i alt ca. 50 ansatte, fordelt i reception, konference, restaurant, rengøring, køkken, teknisk afdeling, administration og direktion.  

Vores størrelse gør at vi har mulighed for, at have et tæt kendskab til alle kolleger. Sammenhold og samarbejde på tværs af faggrænser er noget der vægtes højt på Hotel Propellen.

Via works-shops, tværfaglige møder og fantastiske sociale arrangementer arbejder vi målrettet, for at opretholde den gode stemning alle afdelingerne imellem.

Vi er alle lige vigtige i forhold til vores målsætning om, at yde en god, personlig og professionel betjening af vore gæster. Alle arbejdsfunktioner er vigtige, og vi er alle afhængige af, at vi alle yder vores bedste.

Stemningen er positiv og imødekommende. Vi har respekt for hinandens arbejdsopgaver og gør meget ud af, at lytte til kollegers behov og evt. forslag til forbedringer. Det er med til at give et positivt arbejdsmiljø.

Hotel- og restaurant branchen har ofte ry af at kunne være en hård arbejdsplads. Der føler vi at vi falder udenfor den gængse opfattelse
omkring branchen. Måske er det vores størrelse der hjælper med at bevare en næsten familiær stemning. I hvert fald er det en kendsgerning at der er en positiv ånd medarbejderne i mellem.


Vores ledelse er lidt udover det sædvanlige!
En ting er at døren altid er åben, hvis der er oplevelser, idéer eller private udfordringer der trænger til at blive lyttet til. Men en anden ting er, at
ledelsen altid er klar på at hjælpe alle steder i organisationen, lige fra selskabsservering, rengøring og borddækning til snerydning. Det understreger opfattelsen af, at vi alle er vigtige – og at alle
arbejdsfunktioner er lige vigtige.

Har du lyst til at vide mere om Hotel Propellen som arbejdsplads,
er du meget velkommen til at kontakte vores direktør og HR ansvarlig Birgitte Broch på tlf 75 33 81 33 eller