Icon

Job på Hotel Propellen

_______________________________________________________________________

Faglært kok med ambitioner, fantasi og evner til at indgå i vores dygtige køkkenteam.

Vores mål er at holde vores høje standard og løbende videreudvikle vores køkken, hvor vi både tilbyder a la carte, take away, konferencer og selskaber. Vi tilbyder dig en alsidig hverdag, da du veksler blandt de forskellige partier.

Den faste stab i køkkenet består af 1 køkkenchefer, 5 kokke og 6 gastronomelever. Vi er et moderne og kvalitetsbevist køkken, hvor vi sætter pris på den enkle medarbejder. Vi arbejder ud fra virksomhedens værdier, som er:

  • Tilfredse gæster
  • Motiverede medarbejder
  • Sunde økonomiske principper og grundlag


Vi er en spændende arbejdsplads med ordnede forhold og god personalepolitik. Arbejdstider er skiftende, men ifølge vagtplan.

Vi hører meget gerne fra dig hvis du;

er faglært med dansk svendebrev

er kreativ og ambitiøs

fleksibel og omstillingsparat

tager ansvar i dagligdagen

kan tilberede velsmagende og indbydende mad har et godt humør er et godt forbillede for vores elever

Tiltrædelse 1/4 2017. 

Send en ansøgning, samt CV til:
jc@propellen.dk • Telefon 76 50 44 33 / 75 33 81 33

EN GOD ARBEJDSPLADS – ER OGSÅ DIT ANSVAR

_______________________________________________________________________

Ny elev på Hotel Propellen

Er du vores nye KOKKEelev pr. 1/4 2017?

Har du lyst til en uddannelse i vores køkken, hvor den ”hårde tone” for længst er uddød, hvor der i travle perioder også er plads til humor, kreativitet og særheder, og en arbejdsplads hvor du bliver udfordret indenfor vores segmenter a la carte, selskab, konference og take away.

Har du lyst til at være en del af teamet på 6 elever og 7 faglærte kokke, så har vi også nogle forventninger til dig:

    Du ”brænder” for kokkefaget

    Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt

    Du er medvirkende til at skabe et godt arbejdsmiljø

    Du møder til tiden – også i weekenden

Vi tør godt investere i dig – gør du ?? - så send din ansøgning til Jimmy Christensen på jc@propellen.dk eller ring på telefon 76 50 44 33 for mere info.

_______________________________________________________________________

Receptionist/konference medarbejder søges

Er du:

  • God til at smile og være på
  • God til at formulere dig – både mundtligt og skriftligt
  • God til at servicere
  • God til at aflæse den enkelte gæst og få denne til at føle sig velkommen
  • God til at sælge varen
  • God til sprog
  • God til at bevare overblikket
  • God til at arbejde både selvstændigt og i fællesskab
  • God til at se løsningsmuligheder
  • God til at arbejde struktureret
  • God til at møde til tiden & stabil

Ønsker du:

  • Forskellige arbejdstider (morgen, aften, weekend)
  • En travl og varieret arbejdsdag
  • Mange forskelligartede opgaver – både i receptionen og i konferenceafdelingen
  • Fantastiske kollegaer
  • Gode arbejdsforhold
  • At være en del af en arbejdsplads, hvor der sjældent er langt fra ord til handling
  • Medbestemmelse
  • Mulighed for at arbejde med alle gæste segmenter

Kan du svare ja til ovenstående, så hører vi meget gerne fra dig og så bliver det måske dig, vi kan byde velkommen som ny kollega

Ansøg. frist: 17. marts
Tiltrædelse: 1. maj
Arbejdstid: 30 timer pr. uge
Løn:  efter kvalifikationer inkl. gældende tillæg

Spørgsmål til stillingen samt ansøgning sendes til enten Receptionschef Christina Bach-Vester cbv@propellen.dk eller til Hoteldirektør Birgitte Broch bb@propellen.dk

_______________________________________________________________________

2 medarbejdere til receptionen (weekend-nattevagter) søges

Er du:

  • God til at være vågen om natten
  • God til at smile og være på
  • God til at formulere dig – både mundtligt og skriftligt
  • God til at servicere
  • God til at aflæse den enkelte gæst og få denne til at føle sig velkommen
  • God til sprog
  • God til at gøre rent
  • God til at bevare overblikket
  • God til at arbejde selvstændigt
  • God til at se løsningsmuligheder
  • God til at arbejde efter check-lister
  • God til at møde til tiden & stabil

Ønsker du:

  • At arbejde om natten
  • Mange forskelligartede opgaver – både administrative og mindre fysisk krævende
  • Fantastiske kollegaer
  • Gode arbejdsforhold
  • At være en del af en arbejdsplads, hvor der sjældent er langt fra ord til handling
  • Medbestemmelse
  • Mulighed for at arbejde med alle gæste segmenter

Kan du svare ja til ovenstående, så hører vi meget gerne fra dig og så bliver det måske dig, vi kan byde velkommen som ny kollega

Tiltrædelse:     Snarest muligt
Arbejdstid:       27 timer pr. uge (fredag, lørdag og søndag nat fra 22-07)
Løn:                 efter kvalifikationer inkl. gældende aften- og nattillæg

Spørgsmål til stillingen samt ansøgning sendes til Receptionschef Christina Bach-Vester på cbv@propellen.dk

_______________________________________________________________________

Opvasker søges

Vi søger lige nu en opvasker der er under 18 år

Er dette noget for dig, så skriv et par ord om dig selv og hvornår du evt. kan starte. 

Send din ansøgning til Jimmy Christensen: jc@propellen.dk eller ring og få en snak med Jimmy på tlf. 75 33 81 33.

_______________________________________________________________________

Du er altid meget velkommen til at sende en uopfordret ansøgning
på mail@propellen.dk

_______________________________________________________________________

Medarbejdere

Hotel Propellen skabes af de mennesker der står bag det!
Medarbejderne på Hotel Propellen er nøglen til, at hotellets gæster trives og får en unik oplevelse. Derved er hotellets vækst og fremtid afhængig af medarbejderne!

På Hotel Propellen er vi i alt ca. 50 ansatte, fordelt i reception, konference, restaurant, rengøring, køkken, teknisk afdeling, administration og direktion.  

Vores størrelse gør at vi har mulighed for, at have et tæt kendskab til alle kolleger. Sammenhold og samarbejde på tværs af faggrænser er noget der vægtes højt på Hotel Propellen.

Via works-shops, tværfaglige møder og fantastiske sociale arrangementer arbejder vi målrettet, for at opretholde den gode stemning alle afdelingerne imellem.

Vi er alle lige vigtige i forhold til vores målsætning om, at yde en god, personlig og professionel betjening af vore gæster. Alle arbejdsfunktioner er vigtige, og vi er alle afhængige af, at vi alle yder vores bedste.

Stemningen er positiv og imødekommende. Vi har respekt for hinandens arbejdsopgaver og gør meget ud af, at lytte til kollegers behov og evt. forslag til forbedringer. Det er med til at give et positivt arbejdsmiljø.

Hotel- og restaurant branchen har ofte ry af at kunne være en hård arbejdsplads. Der føler vi at vi falder udenfor den gængse opfattelse
omkring branchen. Måske er det vores størrelse der hjælper med at bevare en næsten familiær stemning. I hvert fald er det en kendsgerning at der er en positiv ånd medarbejderne i mellem.


Vores ledelse er lidt udover det sædvanlige!
En ting er at døren altid er åben, hvis der er oplevelser, idéer eller private udfordringer der trænger til at blive lyttet til. Men en anden ting er, at
ledelsen altid er klar på at hjælpe alle steder i organisationen, lige fra selskabsservering, rengøring og borddækning til snerydning. Det understreger opfattelsen af, at vi alle er vigtige – og at alle
arbejdsfunktioner er lige vigtige.

Har du lyst til at vide mere om Hotel Propellen som arbejdsplads,
er du meget velkommen til at kontakte vores direktør og HR ansvarlig Birgitte Broch på tlf 75 33 81 33 eller bb@propellen.dk