Icon

Job på Hotel Propellen

Er du fyldt 16 og har du lyst til at tjene penge i din sommerferie ☀️
– så er vi det rette sted!

👉  Vi søger ungarbejdere til afrydning i morgenmads-restauranten i weekender fra april måned, i sommerferien og efterfølgende weekender indtil slutning oktober. Vagterne er fra kl. 08.00 til kl. 12.00.

👉  I perioden 22. juni til 25. august har vi også brug for afrydder til vores buffet restaurant – disse vagter er fra kl. 17.00 til kl. 22.00.

🤔  Har du lyst til at blive en del af vores fantastiske team i restauranten? 
🤔  Er du fleksibel med arbejdstider i sommerferien?
Hvis du lige sagde “ja” inde i dit hoved til de to ting, så send din ansøgning NU!

Send en mail til bb@propellen.dk - fortæl lidt om dig selv og om hvor mange timer og hvilke dage du overvejer at arbejde, når der også skal være plads til sommerferie og venner 😊  -og hvilken stilling du søger.

Du er også velkommen til at komme forbi med din ansøgning, så kan vi jo lige hilse på hinanden.

Med venlig hilsen
Birgitte

_______________________________________________________________________

Opvasker søges

Vi søger lige nu en opvasker der er under 18 år.
Er dette noget for dig, så skriv et par ord om dig selv og hvornår du evt. kan starte.

Send din ansøgning til Louise Precht: jc@propellen.dk eller ring og få en snak med Louise på tlf. 75 33 81 33.

_______________________________________________________________________

Du er altid meget velkommen til at sende en uopfordret ansøgning på mail@propellen.dk

_______________________________________________________________________

Medarbejdere

Hotel Propellen skabes af de mennesker der står bag det!
Medarbejderne på Hotel Propellen er nøglen til, at hotellets gæster trives og får en unik oplevelse. Derved er hotellets vækst og fremtid afhængig af medarbejderne!

På Hotel Propellen er vi i alt ca. 50 ansatte, fordelt i reception, konference, restaurant, rengøring, køkken, teknisk afdeling, administration og direktion.  

Vores størrelse gør at vi har mulighed for, at have et tæt kendskab til alle kolleger. Sammenhold og samarbejde på tværs af faggrænser er noget der vægtes højt på Hotel Propellen.

Via works-shops, tværfaglige møder og fantastiske sociale arrangementer arbejder vi målrettet, for at opretholde den gode stemning alle afdelingerne imellem.

Vi er alle lige vigtige i forhold til vores målsætning om, at yde en god, personlig og professionel betjening af vore gæster. Alle arbejdsfunktioner er vigtige, og vi er alle afhængige af, at vi alle yder vores bedste.

Stemningen er positiv og imødekommende. Vi har respekt for hinandens arbejdsopgaver og gør meget ud af, at lytte til kollegers behov og evt. forslag til forbedringer. Det er med til at give et positivt arbejdsmiljø.

Hotel- og restaurant branchen har ofte ry af at kunne være en hård arbejdsplads. Der føler vi at vi falder udenfor den gængse opfattelse
omkring branchen. Måske er det vores størrelse der hjælper med at bevare en næsten familiær stemning. I hvert fald er det en kendsgerning at der er en positiv ånd medarbejderne i mellem.


Vores ledelse er lidt udover det sædvanlige!
En ting er at døren altid er åben, hvis der er oplevelser, idéer eller private udfordringer der trænger til at blive lyttet til. Men en anden ting er, at
ledelsen altid er klar på at hjælpe alle steder i organisationen, lige fra selskabsservering, rengøring og borddækning til snerydning. Det understreger opfattelsen af, at vi alle er vigtige – og at alle
arbejdsfunktioner er lige vigtige.

Har du lyst til at vide mere om Hotel Propellen som arbejdsplads,
er du meget velkommen til at kontakte vores direktør og HR ansvarlig Birgitte Broch på tlf 75 33 81 33 eller bb@propellen.dk

Inden- og udendørs fitness på Hotel Propellen
Hotel Propellen - en fed arbejdsplads
Glade medarbejdere - Hotel Propellen
Teambuilding og sjove aktiviteter - Hotel Propellen
Hav det sjovt på Hotel Propellen